У понеділок проект з ігор на блокчейні GAMEE став жертвою хакерської атаки на токени, втративши 600 млн токенів GMEE, що оцінюються приблизно в $15,3 млн.
Команда повідомила у публікації Х у вівторок, що "несанкціонований доступ" до контрактів токена GMEE в мережі Polygon призвів до втрати коштів.
"Даний експлойт зачіпав виключно приватні резерви токенів команди, а жодні активи, які належать спільноті, не піддавались експлуатації", - додав він.
Зведення: Кілька годин тому було несанкціоноване отримання доступу до контрактів токена $GMEE на платформі Polygon, що призвело до крадіжки коштів. Команда Gamee забезпечила захист від несанкціонованого доступу до контрактів токена. Це вразило лише власні резерви токена команди, а не власність спільноти...
Команда підозрює, що адреса розгортання Polygon GMEE була взломана у понеділок о 18:31 за координованим світовим часом через несанкційний доступ до GitLab, зі столкнутими токенами, перетвореними на етер та MATIC.
В результаті інциденту зддається, що зловмисник здійснював торгівлю компрометованими токенами на кількох децентралізованих біржах, що вплинуло на їх ціну на цих платформах.
Команда повідомила, що вони відреагували, забезпечивши власність на контракти токенів, пов'язані з порушеними адресами розгортання, і перевели їх на нову адресу для забезпечення безпеки.
Компанія GAMEE тимчасово припинила забезпечування ліквідності на децентралізованих біржах та повідомила централізованим біржам з ринками GMEE, щоб призупинити внесення депозитів та заморозити токени, пов'язані з вторгненням.
Вони планують випустити більш повну оновлену версію через 48 години.
Адміністратор каналу GAMEE в Discord порадив користувачам утриматися від взаємодії з GMEE до подальшого повідомлення.
Хакерські атаки на токени не сповільнюють зростання блокчейн-геймів.
Блокчейн GAMEE, підтриманий Animoca Brands, створений для створення та поширення гральних токенів за допомогою розумних контрактів на платформах, таких як Ethereum, Binance Smart Chain або Avalanche.
Таким чином, гри можуть легко переміщувати і утримувати ці токени. Її метою є трансформувати динаміку між гравцями та розробниками ігор в більш справедливу та прозору.
Безпеку блокчейн-проектів обговорюють уже протягом тривалого часу, і різноманітні атаки, які відбувалися протягом років, свідчать, що вони є лише до певної міри безпечними.
Серед помітних подій у галузі блокчейн-геймінгу можна відзначити порушення мережі Ronin у березні 2022 року, коли хакери вкрали приблизно $625 млн в ефірі та інших токенах, а також використання уразливості моста Wormhole у лютому 2022 року, що призвело до втрати $321 млн у токенах wrapped ether (wETH).
Однак прогнози свідчать, що ринок блокчейн-ігор може перевищити значення у $600 млрд до 2030 року.