Майур Гупта, головний маркетолог компанії Kraken, вважає, що Супербоул вже не є ефективним каналом для маркетингу криптовалют.
На прес-конференції перед фіналом Національної футбольної ліги США в неділю, він повідомив у програмі FOX Business, що Kraken не придбав рекламну площу на цьому заході через занадто вузьку спрямованість на аудиторію США.
"Наступна хвиля користувачів криптовалюти прийде з усього світу, а не лише з Сполучених Штатів", - сказав Гупта.
Він пояснив: "Якщо остання хвиля криптовалютного маркетингу була всього лише про хайп та FOMO (Страх Пропустити), то ця поточна хвиля повинна базуватися на освіті та усвідомленні суті та дійсної цінності криптовалют, як руху, що принесе фінансову свободу та інклюзію".
Минулорічний Супербоул, який відбувся на спекотному етапі всесвітньої рецесії на ринку, також обійшовся без промоцій криптовалют. Однак у лютому 2022 року криптовалюта була всеюди під час гри. Принаймні шість компаній демонстрували рекламні ролики під час фіналу, серед яких Bitbuy, Coinbase, Crypto.com, eToro, FTX та Budweiser. Хоча реклама Bud була про пиво, вона також видовищно включала зображення з проекту Nouns NFT, з яким пивоварня уклала партнерство після придбання Nouns NFT в січні минулого року.
⌐◨-◨ — Бад Лайт (@budlight) 19 січня 2022 року
Супербоул LVI: Розкіш Криптовалют з великою кількістю знаменитостей
Під час Супербоулу-2022 Cryptо став моментом, коли перераховувалися відомі особистості, включаючи Метта Деймона, Ларрі Девіда, Кевіна Дюранта і Леброна Джеймса, які всі виступали у промоціях криптовалют.
Багато хто вперше побачив комерційний ролик Деймона "Фортуна нахиляється до сміливих" для біржі Crypto.com. Засоби масової інформації та Twitter широко викритикували рекламу, з експертами, які називали її "не затребуваною", "незграбною спробою заробити гроші" і рекламою понзі-схеми.
Деймон подвоїв своє рішення робити рекламу, заявивши, що його благодійна організація water.org переживає "складний рік". Деймон не лише пожертвував гонорар від комерційного замовлення на благодійну організацію, а й розкрив, що Crypto.com без будь-яких прохань пожертвувала ще 1 мільйон доларів.
Зірка серіалу "Потримай своє збудження" Ларрі Девід відчував ще більше скалічення через свою рекламу компанії FTX. Після визнання колишнім генеральним директором біржі Семом Бенкмен-Фрідом винним у шахрайстві, Девіда та інших знаменитостей, які рекламували платформу, чекало класове позов за причетність до просування компанії. Девід пізніше назвав себе "ідіотом" за згоду робити рекламу.
Хоча Coinbase не обрав кінематографічний рекламний ролик, американська біржа, зареєстрована в США, витратила 16 000 000 доларів на те, щоб плавати QR-кодом на екранах телевізорів протягом 60 секунд. Кілька секунд після трансляції веб-сайт впав, спровокувавши багато смішних коментарів на Twitter.
Coinbase витрачає $16 000 000 на рекламу під час Супербоулу, а щоб забезпечити те, що їхній веб-сайт не зламається через 10 секунд після початку реклами, не витрачає ні центу. Це так дуже схоже на Інтернет. — Едвард Сноуден (@Snowden) 14 лютого 2022 р.
Зробіть рерайт наступного тексту українською мовою: