Комісар Управління з питань цінних паперів та бірж США Хестер Пірс висловила свою критику щодо політики Управління з питань цінних паперів та бірж (SEC) США з впровадженням правила щодо заборони говорити для визнаних винними сторін, які укладають мирову угоду.
У заяві, опублікованій на веб-сайті Комісії з цінних паперів і бірж (SEC) 30 січня, Пірс заявила, що правило, що заважає позивачам критикувати обвинувачення після узгодження, особливо несправедливе для тих, хто менше забезпечений, ніж головні гравці криптовалютного ринку, такі як XRP-випускаюча компанія Ripple та Grayscale Investments, при вступі в судовий процес.
Ця правило, що має коріння в політиці, яка була прийнята у 1972 році, забороняє позивачам заперечувати заявлені претензії після досягнення угоди.
За словами Пірс, яка відома як "крипто-мама" через свою симпатію до криптовалют, це правило не має переконливої обґрунтованості і порушує права на свободу слова.
Мої думки щодо незвичайної практики SEC повідомляти позивачам, які згодилися укласти з нами угоду, що вони не можуть ніколи висловлювати негативні речі про угоду: https://t.co/Mej0bSECD4 - Гестер Пірс (@HesterPeirce), 30 січня 2024 року
Вимога Комісії, що обвинувачені сторони, якщо вони хочуть розв'язати справи про здійснення заходів, повинні або признати звинувачення, або залишитися мовчазними.
Обов'язкова мова зобов'язує відповідачів відкликати будь-які документи, що заперечують претензії, і передбачає санкції за порушення.
У 2018 році Нова Аліанса громадянських свобод (NCLA) запропонувала внести зміни, щоб дозволити відповідачам у громадських позовах або адміністративних процедурах признавати, заперечувати або вказувати ні признання, ні заперечення щодо заяв.
Американцям слід мати право критикувати уряд
Гестер Пірс заявила у своєму заявленні, що підтримує перегляд цього питання та наголосила на важливості дозволити американцям критикувати уряд без страху перед помстою.
Також Пірс суперечив історичним підставам для політики, зазначаючи, що її необхідність "не має міцних підвалин".
Політика "конкретного і постійного обмеження" висловлювання породжує походження обговорюваного Першим поправкою питання, за словами Пірс, одночасно засумнівавшись у твердженні Комісії, що встановлення визнаних відповідачами зобов'язань здійснює значні поправки.
Комісар запропонував, що заглушення підсудних може захистити Комісію від критики, ускладнюючи публічний контроль та обліковість.
Заключно Комісію закликав Пірс включити перегляд правила про заборону заперечення до свого плану регулювання або взагалі відмінити це правило, якщо воно вважається надмірним.
"[…] якщо мої колеги прийшли до висновку, що наш порядок денний завантажений іншими проектами, може просто відмінимо правило "не заперечуй" таким же непроханим способом, яким ми його прийняли", вона написала.