Криптовалюта Basic Attention Token (BAT): нова ера реклами та персонального досвіду в Інтернеті
Криптовалюта Basic Attention Token (BAT) – це цифровий актив, який створений для забезпечення нового, прозорого та ефективного ринку реклами в Інтернеті. Основана на блокчейн-технології, BAT спрямована на перетворення способу, яким ми бачимо рекламу, та дозволяє користувачам контролювати свої дані та отримувати винагороду за їх використання.
Одна з основних проблем існуючої системи реклами в Інтернеті – це високі витрати на посередників і низька якість контенту, з якими ми зіштовхуємося щодня. Більшість з нас ігнорує рекламні блоки, встановлює попереджувальні програми, які блокують рекламу, або ж взагалі обминає її. Водночас, компанії тратять великі суми коштів на рекламу, яку ніхто не бачить.
Basic Attention Token пропонує рішення цієї проблеми шляхом використання блокчейн-технології, надаючи новий підхід до показу реклами. Дані користувачів збираються та зберігаються локально на їх пристроях, а не на серверах компаній. Користувачі мають повний контроль над своїми даніми, вони можуть вибирати, яку інформацію дають рекламодавцям, а яку – ні.
Основою екосистеми Basic Attention Token є браузер Brave, який був розроблений з урахуванням безпеки та конфіденційності користувачів. Блокчейн-технологія дозволяє швидко та надійно переказувати BAT-токени між рекламодавцями, видавництвами та користувачами.
Користувачі, які використовують браузер Brave, мають можливість заробити BAT-токени за перегляд реклами. Вони отримують винагороду за кожен переглянутий рекламний блок, а також можуть переказувати ці токени видавництвам обраного контенту.
Рекламодавцям також вигідно використовувати систему Basic Attention Token. Тут немає потреби платити посередникам та агенціям, або перелічувати громадській програмі за кожен показ реклами. Вони можуть спрямовувати свої бюджети безпосередньо на цільову аудиторію та мати доступ до детальних статистичних даних про ефективність своїх рекламних кампаній.
Криптовалюта Basic Attention Token відкриває нові можливості для реклами та персонального досвіду в Інтернеті. Вона пропонує прозорий, безпечний та ефективний спосіб показу реклами, де всі сторони мають користь. Для користувачів – контроль над їхніми даніми та винагорода за їх перегляд. Для рекламодавців – доступ до цільової аудиторії та прямий контакт з нею. Така система може стати майбутнім стандартом для реклами в Інтернеті, де всі отримують те, що потребують, а не нав'язуються рекламні об'єкти, які нікому не цікаві.