Обсяг продаж нефункціональних токенів (NFT) подібний до погоди - змінюється щодня, кілька разів на день. Однак, на відміну від погоди, передбачення новин щодо NFT є трохи складнішими, тому ми ніколи не можемо бути впевненими, чого очікувати.
За кілька днів спадів, обсяг продажів за 24 години сьогодні збільшився на 4,55% і становить $36 306 092, згідно з CryptoSlam.
На момент написання кількість покупців скоротилась на 9%, а продавців - на 5%. Кількість транзакцій зменшилась на 10% і становить 324,142.
Серед десяти найпопулярніших колекцій за обсягом продажу на першому місці розташувалися колекції Froganas (+120%) та Pudgy Penguins (+96%).
У червоному розрядку щоденного огляду новин NFT ми маємо CryptoPunks (-22%) і Gas Hero Common Heroes (%21.7%).
Сьогодні у новинах NFT дізнайтеся про вступ Cardano до десятки найбільшого обсягу продажів NFT у блокчейни, Ethereum, який зафіксував найвищий обсяг з продажу починаючи з червня минулого року, а також про привабливість NFT для корпоративної Америки.
Торговий обсяг NFT на платформі Cardano входить до Топ-10.
Cardano увійшов до списку провідних блокчейнів за обсягом торгівлі NFT.
Зазначеною вище, вона - як і більшість ланцюгів блокчейн за останні 24 години - переважно перебуває в червоному. Продажі скоротились на 19% до $117,127, тоді як покупці зросли на 13%.
У якості продажів у топ-10, тільки зелені ланки (і переможці дня) є Flow, Solana та Ethereum відповідно.
Якщо збільшити масштаб для спостереження за ситуацією протягом 7 днів, Cardano NFT-проекти посіли 11-е місце в мережі, виходячи за межі дорогоцінної десятки. Обсяг торгів знизився на 25% і становить $1 202 929. Покупці збільшились на 37%.
Серед топ-10 у цьому періоді найкращим виступом відзначається Solana зі зростанням обсягу на 43%. За ним слідують Ethereum із 23% і Arbitrum із 6%.
Усі інші ланцюги знаходяться в червоній зоні.
Ефір зафіксував найвищий обсяг торгів з червня.
У четвер, 18 січня, обсяг торгів на ринку Ethereum NFT досяг $42,7 мільйона. Це вперше з початку червня минулого року, коли ця цифра перевищила позначку в $40 мільйонів.
Першою новину опублікував журналіст Колін Ву.
З початку цього року другий найвищий щоденний обсяг становив 32,52 мільйона доларів, зафіксований 12 січня.
Починаючи з четверга, обсяг торгів знову знизився, проте вище, ніж в попередні тижні, і приблизно на рівні з показниками в кінці минулого року в грудні.
У п'ятницю було зафіксовано 29,6 мільйона доларів, у суботу - 28,2 мільйона доларів, а в неділю - 25,6 мільйона доларів.
Щотижневий обсяг також стрімко зріс до рекордних значень, які вперше спостерігалися з червня 2023 року.
Зафіксовано станом на 15 січня, щотижневий обсяг становив майже 204 мільйони доларів. Тижнем раніше ця цифра становила 168,9 мільйона доларів.
Тим часом, кінець червня минулого року приніс щотижневий обсяг торгів на рівні 216,6 мільйонів доларів.
За останні два роки найвища досягнута точка становила неймовірні 1,4 мільярда у квітні 2022 року.
Що стосується інтернет-торгових майданчиків, Blur займає найбільшу частку пирога - 76%. За ним слідує OpenSea з результатом 16,4%. Також значну частку утримують CryptoPunks, X2Y2 і LooksRare.
Корпоративна Америка привертається до NFT
Згідно з журналом Forbes, незважаючи на зниження ринку NFT порівняно з двома роками тому, прибутки далекі, однак корпоративна Америка все ще знаходить корисні способи використання NFT.
за звітом
“Зараз, коли ринок зазнав краху, відносно менш амбіційна версія NFT знаходить своє місце в маркетингових відділах корпоративної Америки з відкритими руками.”
Згідно з останніми новинами про NFT, компанії, такі як MasterCard, Coca-Cola, Starbucks і Lufthansa, знайшли способи використання цих токенів. І компанії-виробники спортивного взуття можуть стати «ідеальним з'єднанням технології NFT і брендового маркетингу», - пише Forbes.
Компанії, які вирішили запустити свої власні колекції, включають Nike, Adidas та Puma.
Колекція Dunk Genesis від Nike "була грандіозним успіхом", за словами Стівена Василєва, співзасновника студії RTFKT, яку Nike придбала у грудні 2021 року. "Навіть хоча ринок ще не настільки активний, наші продукти продовжують привертати нових людей. [...] Де Nike працює з атлетами, ми працюємо з творцями".
Багато з цих колекцій використовуються через програму лояльності, тому торгівля не рекомендується. Тому вони не сприяють збільшенню обсягу на ринках NFT.
Проте, Пол Броді, світовий лідер з блокчейну в консалтинговій компанії Ernst & Young, заперечував, що.
"Це може вийти дуже гарною рекламою. Ваш блокчейн-гаманець стане трохи схожим на вашу публічну вітрину з перемогами."
Він додав, що "ми знаходимося на шляху до майбутнього, де NFT стануть все більш популярними як сувеніри та публічні трофеї, а не як передаваний фінансовий актив".