Політика Google щодо реклами криптовалюти може збільшити зацікавленість інвесторів у Bitcoin ETF.

  • 29.01.2024 13:01
  • 4 хвилини читання
Політика Google щодо реклами криптовалюти може збільшити зацікавленість інвесторів у Bitcoin ETF.

Глобальний технологічний гігант Google оголосив минулого місяця про впровадження нової політики реклами криптовалют, яка набуде чинності з 29 січня 2024 року.

В результаті цього спекуляції криптографічної спільноти стверджують, що поправка може включати акції з просування Bitcoin біржевих фондів (ETF), що недавно були затверджені.

Google оголосив тоді, що дозволить американським маркетологам рекламувати продукти Криптовалютного майнового тресту.

В розширеннях зазначено, що оновлення наголошує на "фінансових продуктах, які дозволяють інвесторам торгувати акціями у фондах, що утримують значні резерви цифрової валюти."

Цікаво, що визначення майже повністю збігається з біржово-торговельними фондами Bitcoin, схваленими комісією SEC США 10 січня.

Інвестори, які придбають спот-Біткоїн-ETF, безпосередньо не купують самого Bitcoin, але фонд, який має його як основний актив.

Це вирівнювання роззявило оптимізм серед криптогрофічної спільноти, беручи до уваги здатність Google обробляти приголомшливі 8,55 мільярда пошуків на день, як повідомляє DemandSage.

Один крипто-спекулянт використав X (раніше Twitter), передбачаючи, що Біткоїн стане свідком "непереборних рівнів інституційної та роздрібної експозиції".

З'явилися повідомлення, що Google змінить свою політику і дозволить рекламу #Bitcoin ETF з 29 січня. Google обробляє 100 тис. пошуків за секунду. Bitcoin отримає небачені рівні інституційного і роздрібного проникнення. Приготуйтесь відповідно. - Bitcoin Терапевт (@TheBTCTherapist) 25 січня 2024 р.

Крім того, широкий охоплення та великі обсяги пошукових запитів спонукали рекламодавців, які відповідають вимогам сертифікації, використовувати потенціал платформи Google.

Багато користувачів припускають, що зміни у політиці відобразяться на підвищенні видимості Bitcoin ETF.

Це тому, що Google є найбільшою рекламною мережею у світі з оборотом від реклами в сумі понад 224 мільярди доларів.

Гугл - найбільша рекламна мережа у світі. Вона вдвічі більша за другу найбільшу рекламну мережу Meta (Facebook/IG). #Bitcoin ETFs можуть почати рекламуватися на Гугл вже з завтрашнього дня. Буліш... pic.twitter.com/XGCYQnfaYM - Біткойн Архів (@BTC_Archive) 28 січня 2024 року

Громада нетерпляче очікує на приплив інвесторів після оновлення, оскільки це дозволить забезпечити більш доступні інвестиційні можливості для широкої громадськості.

Крім того, це може зняти підозру з останніх облікових записів відтоків Bitcoin ETF на суму $ 80 мільйонів, які свідчили про зниження зацікавленості серед інвесторів.

У березні 2018 року пошуковий гігант оголосив повну заборону рекламних матеріалів, пов'язаних з криптовалютами. Це стосується оголошень про криптовалютні обміни, просування ICO, порад щодо криптовалютної торгівлі та інших подібних активностей.

"Ця політика буде застосовуватися в усьому світі до всіх облікових записів, які рекламують ці фінансові продукти", - наголосила Google в той час.

Дії Google на той час настали після подібної заборони рекламних оголошень на криптовалюту соціальним медіа-гігантом Facebook.

Останні Новини
19.11.2024 13:00
Вартість найбільш відомих криптовалют .
18.11.2024 13:16
Починаючи з 2009 року, коли з'явився перший у історії криптовалют - біткойн, ринок значно зріс і вже налічує сотні цифрових монет та загальну капіталізацію у 3,22 трильйона доларів.
13.11.2024 16:30
Чому виникає дефіцит електроенергії? Згідно з російськими ЗМІ, чиновник Максим Орєшкін заявив про настання дефіциту електроенергії.
08.11.2024 12:30
Як підвищилася ціна біткоіну після перемоги Трампа Також дивіться: В яких країнах криптовалюта є законною: аналіз.
Останні статті