Децентралізована соціальна платформа Friendzone приєднується до блокчейну Polygon для запуску 26 лютого і має намір перейти на блокчейн Polygon zkEVM у майбутньому.
Говорять, що цей додаток поєднує емоційні аспекти традиційних соціальних медіа з фінансовими вигодами Web3 для створення онлайн-спільнот.
За словами виконавчого директора Кевіна Лу, Friendzone має дві основні частини. Перша - це дружній до користувачів інтерфейс для управління зв'язками та соціальними активностями. Друга частина - глибшій рівень, який називається LayerSocial, де розробники можуть створювати інноваційні додатки, використовуючи соціальні зв'язки та дані платформи.
"Обираючи PoS @ 0xPolygon як нашу основну ланку, ми керувалися стратегічними міркуваннями, вірою в їхню технологію та живою спільнотою розробників та користувачів", - заявив команда в середу.
Створено мільярди вартості, але користувачі залишаються поза увагою. Соціальні платформи довгий час монетизували взаємодію користувачів з мінімальним прибутком для кінцевих користувачів. Ми захоплені можливістю використовувати @0xPolygon для запуску першого в світі ринку соціального капіталу. pic.twitter.com/mN9EB0veDt - friendzone (@friendzone_pro) 7 лютого 2024 року
"З Polygon ми з нетерпінням створимо єдиний шар для соціальних ідентичностей, верифікації та винагород, починаючи першу ланцюжкову соціальну циркуляцію економіки", - додали вони.
Підкорєння Зони Друзів починається після подорожі Friend.Tech
Запуск Friendzone відбувається внаслідок успіху затребуваного додатку Friend.Tech, який відбувся минулого року.
Протягом місяця Friend.tech швидко здобув понад 100 000 користувачів. Але до жовтня активність користувачів значно знизилася, а до кінця року вона втратила свою популярність.
Подік льоту, конкуруюча програма Post.Tech помітила стрімкий ріст щоденної торговельної активності.
Унікальна система Винагород
Friendzone повідомляє, що навчився на звичайних життєвих ситуаціях. З цією метою, була створена соціальна платформа Web3 з динамічною ціновою кривою та вбудованою системою винагород. На Friendzone, користувачі отримують винагороди за підтримку творців або брендів, функція, яка є унікальною для цієї платформи.
Стверджується, що жоден окремий великий учасник не може здійснювати домінування на ринку, забезпечуючи справедливість для всіх, хто бере участь в мережі або "френдзоні".
Для підтримки творців та брендів Friendzone створила спеціальні контролі доступу, щоб покращити контент, створений користувачем, в різних форматах. Сервіс пропонує приватні альфа-групи, винагороди, враження, платний перегляд, розіграші, лотереї та персоналізовану взаємодію.
Команда заявила про свій продукт: "Серцем великого соціального продукту SocialFi є те, що вартість мережі зростає для кожного користувача з приєднанням більшої кількості людей, створюючи зміцнені петлі залучення та циркулярну економіку".
Friendzone був розроблений командою учасників та консультантів з Synthetix, Band Protocol, Spark Labs Korea, Immutable та Pendle.